De Ruiter Personal Training – BLOG

Het is weer de periode om te gaan barbecueën en daar hebben wij uiteraard rekening mee gehouden door een paar heerlijke recepten voor jullie op te stellen! Vlees Biefstukspiesjes met mango (2 stuks) Snijd 100 gram biefstuk in blokjes. Snijd ½ mango en 1 bosui in stukken. Prik afgewisseld de stukjes biefstuk en mango en bosui op een stokje en grill 5-7 minuten op de barbecue. * Variatietip: vervang de mango eens door champignons of
Nieuws   , , , , ,
Groente/rauwkost Groenten bevatten vitaminen, mineralen en vezels en weinig calorieën. De ideale snack dus! Varieer tussen soorten groenten en gekookte en rauwkost. Voeg ze toe aan je brood maaltijd, maak er een soep van of eet ze los, eventueel met een lekkere (zelfgemaakte) kikkererwten- of yoghurtdip. Zo kun je er ook een heerlijke ‘groente tapas’ van maken door verschillende groenten klein te snijden en met verschillende dipjes op tafel te zetten. Komkommer toastjes met humus
Nieuws   , , , , , , , , ,
Voeding en sport Voeding en sport hebben een grote invloed op elkaar, vooral als je een bepaald doel wilt behalen is het van belang om deze twee goed op elkaar af te stemmen. Het lichaam haalt de nodige brandstoffen uit onze voeding; uit de koolhydraten, eiwitten en vetten. Koolhydraten Een van de belangrijkste brandstoffen voor het lichaam is glucose. Glucose is voornamelijk afkomstig uit koolhydraten uit de voeding en wordt opgeslagen in de lever en
Nieuws   , , , , , ,

18 april 2021

Vandaag bestaat DeRuiterPT 8 jaar!

Comments are off
DeRuiterPT bestaat vandaag 8 jaar en daar zijn we trots op! In de afgelopen jaren hebben we zowel hoogtepunten beleefd als diepte punten moeten doorstaan. Een bedrijf runnen gaat met vallen en opstaan, het belangrijkste is dat je elke dag weer bijleert. De tekst ‘life begins at the end of your comfort zone’, staat dan ook groot in onze studio afgebeeld. Wij zijn trots om als team duizenden mensen inmiddels geholpen te hebben met een
Nieuws   , , , , ,