De Ruiter Personal Training – BLOG

17 maart 2020

‘Statement’ DeRuiterPT omtrent Corona virus

Comments are off
Beste klanten, Wij krijgen veel vragen of we onze trainingen ook niet buiten kunnen verzorgen, zoals een aantal van onze collega’s schijnt te doen. Het antwoord is NEE, dat doen wij dat niet. Waarom? Omdat naar onze mening iedereen die nu tóch eigenwijs bootcamp-achtige sessies organiseert in het bos, op de hei of zelfs in 1 op 1 verband, het risico op nog meer besmettingen vergroot. Ook bij het verzorgen van buitentrainingen is de kans
Nieuws   , , ,

10 maart 2020

Heb jij een ‘gezonde lichaamshouding’?

Comments are off
Maar al te vaak komen er mensen bij ons binnen met houding gerelateerde klachten. Veel van onze klanten geven aan vaak last te hebben van hun onderrug. Veelal komt dit voor door een verkeerde lichaamshouding of het teveel aanhouden van één specifieke houding, denk aan de hele dag achter een computer. Heel wat pijntjes kunnen vermeden worden door een goede en gezonde lichaamshouding. Als je het lichaam op een goede manier traint, volgt haast vanzelf
Nieuws   , , ,
Beste klant, We krijgen regelmatig de vraag of er lekkere recepten zijn voor smoothies. In deze nieuwsbrief vinden jullie dus verschillende smoothies. Bij elke smoothie staan ook de macronutriënten vermeldt. Zo kan je ervoor kiezen of je gaat voor een smoothie met veel eiwitten of juist wat meer vetten. Ook staan de kcal. vermeldt, zodat jij een smoothie kan vinden die bij jouw voedingsschema past. Bosvruchten smoothie 194 kcal. E: 10 K: 33 V: 3
Nieuws
Ben jij gek op chocolade, wil jij voldoende eiwitten binnenkrijgen én verantwoord snoepen? Dan is dit voor jou dé oplossing: chocolade eiwit muffins! Dit heb je nodig:   1 Banaan 1 Ei 30 gram havermout 30 gram chocolade whey 2 el honing 1 el cacaopoeder 1 tl kaneel 1 tl bakpoeder 1/4 tl nootmuskaat   Bereidingswijze: Verwarm de oven voor op 180 graden, doe de havermout in de keukenmachine en ‘pulse’ een paar keer tot
Nieuws   , , , ,